czwartek, 11 września 2014

Matura 2015 - przygotowania czas zacząć!

Drodzy Maturzyści!

Matura z historii sztuki 2014 już za nami. Dziękuję za tak duże zainteresowanie moim blogiem i mam nadzieję, że pomógł Wam dobrze się do niej przygotować. 

Niemniej jednak, blog nie kończy działalności dlatego też zapraszam wszystkich maturzystów anno domini 2015 do śledzenia aktualizacji i zapoznania się z moją ofertą. Nowe wpisy już niedługo!

Udanego roku szkolnego i powodzenia w przygotowaniach do egzaminu z historii sztuki!

Pamiętajcie, im wcześniej zaczniecie naukę, tym większe są Wasze szanse na dobry wynik!

Vademecum HISTORIA SZTUKI - MATURA 2015


Jan Vermeer, Astronom, 1668

Vademecum HISTORIA SZTUKI - MATURA 2015 + TESTY!

1 komentarz:

  1. Cześć! Jestem uczennicą ZSC w Bydgoszczy na profilu Fototechnik. Uczę się historii sztuki na poziomie rozszerzonym. Jestem co prawda w 3 klasie, ale chciałabym zdać ten przedmiot jak najlepiej (poza tym chciałabym się sprawdzić w olimpiadzie z historii sztuki). Widziałam Twoją ofertę na allegro, która niestety wygasła. Jeśli to nie problem to z chęcią chciałabym otrzymać te wstępne pliki przed ewentualnym kupnem, :) I czy jesteś w stanie powiedzieć coś na temat olimpiady i tego, czy mogłabyś może pomóc w tym kierunku? Mój e-mail: daria-malenka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!